na plný plyn s kráťa.cz

krata.cz arrow Motorky arrow Motocykly arrow FZ6 arrow Popis modelu FZ6-N / FZ6-S Fazer

Popis modelu FZ6-N / FZ6-S Fazer

Yamaha FZ6-S Fazer

Prvně představen byl na milánské motocyklové výstavě v září 2003. Model přináší nové ztvárnění univerzálního motocyklu jakým byl FZS 600. Můžete na něm k plné spokojenosti jezdit denně do práce. O víkendu či o dovolené jet pořádnou štreku až k moři či k polárnímu kruhu a přitom ostatním kámošům na supersportech to zatáčkách v pohodě natřít. Je stvořen pro jízdu. Vzpřímená poloha zajistí neúnavnost oproti zalehnutým sportům. Celkový posaz jezdce je více vpředu s mírným sportovním předklonem

Sexy vzhled (výfuk, světlo), vyhřívané sedlo spolujezdce díky podsedlovým koncovkám výfuku . Kapotáž byla vytvořena v úmyslu avantgardního stylu. Přední štít byl navržen účinně chránit proti větru bez turbulencí. fz6-n-budik-yamaha.jpg, 33 kB Přístrojový budík v moderním designu plné digitalizace rychloměru i otáčkoměru, který sice za jasného světla není zcela kontrastní. Poskytuje dva denní počítače km, hodiny, ukazatel stavu paliva. Je zde použit tntegrovaný imobilizér

Motor z YZF-R6 2003 jež nově do třídy fazer přináší elektronicky řízené vstřikování paliva na místo karburátorvého přísunu směsi paliva. Z FZS 600 byla do nového motoru převzata pouze vačková hřídel pro průběh výkonu odpovídající fazer třídě. Vnitřní povrch válců je potažený keramickým kompozitem, který snižuje tření, lépe těsní píst ve válci a tím snižuje spotřebu oleje. chybí výkon ve středních otáčkách (6-8 tis. @) ve vyšších (9-12 tis. @) následuje šťouch a řádný zátah. Splňuje EU-2 emisní limity díky voštinovému katalyzátoru a novému sání vzduchu jež zlepšuje, spolu se vstřikováním, spalování směsi paliva. Výfukový systém je typu 4-2-1 s masivní výfukovou koncovkou efektně dvojitě vyůstěnou pod sedadlem.

Nový pevný hliníkový rám přispívá ke skvělé ovladatelnosti. Rám vyroben tlakovým vakuovým litím. Má dvě podelné půlky sešroubované v krku řízení a v čepu zadní kyvky. Kyvná vidlice byla prodloužena o 70 mm. Ráfky jsou pětipaprskové používané také na YZF-R6 a používají na ně i schodné obutí. Ráfek je tak o 18% lehčí než u předchozího modelu. Akumulátor byl přesunut vpřed pod palivovou nádrž. Změnilo se rozložení hmotnosti, kdy 51% celkové váhy je soustředěna na přední kolo (dříve 49%) což příspívá k zvýšení citlivosti na změnu řízení.

yamaha fz6-n

Motorka dobře sedne díky ergonomicky tvarované nádrži pro kolena, která je zároveň navržena tak, aby přednímu kolu umožnila větší rejd v celkovém úhlu 70°. Je výborná pro kličkování mezi plechovkáři. Brzdy zde již nejsou modré čtyřpístky, ale pouhé dvoupístky Nissin, které přesto poskytují dostatečný cit a účinek k zastavení rozparáděné šestce.

FZ6-S Fazer vs. FZ6-N - rozdíly:

  • zrcátka - u nahaté verze nejdou seřídit bez nářadí, jsou bez kloubu a tak si na své přijdou klíče na matky.
  • řidítka - naháč má širší řidítka
  • chladič - naháč má jiné provedení jeho krytu
  • přední kapotáž - vizuální markant mezi typy
  • hlavní stojánek - postrádá ho naháč, Fazer je jím vybaven

Sexy libový obrázek, pokaždý jiný


Nikdo nepřihlášen

Online
Právě si čtou
Hosté : 126

Hlavní navigace
Menu
 krata.cz
 YAMAHA FAZER
 Motorky
 Motocykly
 Provoz a údržba
 Doplňky
 Akce
 Články
 Libové odkazy
 F ó r u m
 Czech Endurance Cup
 MotoGP


krata.cz
Píše: Petr Kratochvíl "Kráťa"
Kontakt: krata@krata.cz

RSS Exporty

 RSS  Export  RSS  Export Fórum

Vyhledávání:
Poděkování
powered by cybersales.cz mos-open-source