na plný plyn s kráťa.cz
krata.cz
Czech Endurance Cup
II. závod Czech Endurance Cup
II. závod Czech Endurance Cup |
Strana 1 z 2 ![]() V pořadí druhý závod C.E.C. se jel v pondělí 17.7.2006 na okruhu v Brně. Fazer team se na něj těšil a byť samotná realita byla okamžiky tísnivá, tak odmávnutí šachovnicového praporku v cíli po 4 hodinách závodu jsme viděli a postavili se na bednu. ![]() ![]() ![]() Druhý závod pro náš tým byl opravdovou zkouškou vytrvalosti našeho odhodlání spatřit cíl. Do Brna jsme se začali přesouvat již v neděli odpoledne. Při přesunu ovšem byla kolize a přišli jsme o třetího týmového člena včetně jeho stroje. Naše odhodlání závodit však bylo veliké. I když se nám v Brně jako dočasná výpomoc do týmu nabízeli kluci z #50 Way Roger Teamu, tak jsme přijali výzvu jak nám ji okolnosti připravily. Tedy odjet závod pouze ve dvou. ![]() Na dopoledních tréninkových jízdách jsme se tedy šetřili, abychom vydrželi odpolední závod. Nešetřili ovšem ostatní závodníci a za dopoledne bylo zaznamenáno kolem 13 výletů z trati. Určitě k tomu přispělo i slunné počasí při kterém si hodně jezdců dovolilo víc než snesl jejich stroj.Kvalifikace ukázala, že pro II. závod se sešla opravdu silná skupina jezdců a s našimi časy jsme se ocitli na chvostu startovního pole. ![]() Nastal odpolední čas startu a na okruh se vydalo naráz 64 pacientů. Startovací procedůra má své kouzlo i když někteří začali běžet k svému motocyklu dříve než k tomu byl vydán vlajkou povel. Ale beztak se nahnaná sekunda při ulitém startu v celkových 4 hodinách jízdy ztratí jak kapka v moři. ![]() ![]() Start si za Fazer team odbyl Murphy a po půl hodině jsme se vystřídali. Stále jsme šetřili své síly i síly stroje pro další část závodu. Druhé střídání a třetí půlhodinové rundy se ujímá Murphy a zajíždí nejlepší náš čas dne. Po vrcholu ovšem nastal strmý pád. Schwantzova zatáčka se pro Murphyho stává osudnou a zlatý fejzřík uléhá na bok. Po 7 minutách kdy nám v boxu do zpěvu nebylo se Murphy vrací do boxu se slovy "dál nejedu". ![]() Vyrážím na trať s tím, že do konce závodu stále zbývá 2:20. První myšlenky tedy jsou jak vydržet zbývající dobu kroužit bez střídání sólo po okruhu . Dali jsme se na boj, tak bojujem. Čas 2:00 do konce. Rezerva se rozsvěcí, nádrž bude za chvíli prázdná. Zajíždím do boxů, aby sehnali kanystr s benzínem. Čas 1:50 min. a nádrž prázdná, zastavuji na tankování a po naplnění nádrže hurá znovu na trať. Hodina do konce, z boxů najednou signalizace, zajeď do boxů. Zajíždím a vidím nachystaného Murphyho, přehazujem transpondér a mám radost, že se Murphy nezalekl. Odstrojil poničnené kapoty a vyráží znovu na půlhodinovou rundu. Nyní věřím, že opravdu do cíle dojedeme. Poslední střídání a užívám si poslední půlhodinu závodu. Je fajn pocit, že i přes všechny potíže jsme vytrvali a do cíle dojeli. ![]() ![]() ![]() První místo si v naší kategorii naked vyjel #50 Way Roger Team, kde obvláště žlutý šestkový Hornet lítal jako opravdový neseremed turbo. Jelikož krom nich nikdo další v naháčích nebyl, tak pro nás z toho bylo 2. místo. Pro srovnání, za 4 hodiny závodu, v absolutním pořadí vítězný #31 Jafferson ELIT Pirelli Teamu ujel 105 kol, Fazer team o 25 méně. ![]() Ze závodů jsme pak odjížděli s pocitem štěstí, únavy a trsátkama ze zlatého fejzru. Třetí závod C.E.C. se jede za necelé 3 měsíce, tak že zbývá hodně času na přípravu. Zároveň zůstávají vzpomínky na skvělý závod i přes všechny úskalí, které nás potkali. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Diskuze k tomuto článku ve fóru. (0 příspěvků) Ozvěny závodu na internetu:Podrobný přehled pádů a komentáře zúčastněných v motorkářském fóru. |
Nikdo nepřihlášen |
Online |
---|
Právě si čtou Hosté : 203 |