na plný plyn s kráťa.cz

krata.cz arrow Motorky arrow Akce arrow Jawačky arrow Ukončovací jízda JAWA klubu Praha 2003

Ukončovací jízda JAWA klubu Praha 2003

Onl3JAníhhne. I 1oíjnov ng="1"o dne. I 1"o d> Právělankčtouobr>rgeté : 127ng="1" ního 1 1"oíjnovéhobot níhh="10 1"obr_htm er,Fazer,z < Bduly > hrh hlavnirontpagepravy1" šlo s1nk>Htd> í/a> | 70%" aligwidth=" Menuníhhne. I 1oíjnov ng="1"o dne. I 1"o d> ni strann="top"> left" valige--> ontent/blohhne. I 1oíjnov ng="1"o dne. I 1"o d>Píše: emplates/liboíl .jpg" "
Kly/akt:_images/ar/Itlto:onten@mainnav">>onten@mainnav"ition,ho 1 1"oíjnovéhobot níhh="10 1"obr_htm RSS Exportyhref=

imalass="ire="a" type="text/javascript">

... se konala za mrazivého sobotního 18 říjnového dne. I přes chlad, který zalezl kam to jen šlo se na shromaždišti na Náměstí barikád sešlo dle slov prezidenta JAWA klubu na 160 a o něco málo víc motocyklů.

Zima byla veliká. Sraz u Aralky naPanrkáci Brunohornet u Aralu Kráťa, Staníč... brrr to byla zima. Teploměr ukazoval 1 stupeň nad nulou Náměstí Barikád bylo plněobsazenoi motocykly Bylo prijemne videt fazerkonferencniky
Lucka s Petrem Ondra se snažil schovat za tím foťákem, ale nějak se za něj nevešel :-)   Pana prezidenta se musí poslouchat A všichni slyšeli

Jooo Petre, jde ti k pleti Taky jela... naposledy jsem ji vidělna Jarově... Rudý Bandit Pěknej kousek... Famózní R1
Tuli tuli, ale kdo s kým, to nevím Kožichův street, ze kterého se nakonci stalo enduro :-) Skalní účastník Honyho kytičkový blejd

Zajímavý byl samotný průjezd Prahou, když jsme na pražském městském okruhu před Fazeristi v Dolních Břežanech bobovou dráhou natrefili na zúžení jízdních pruhů, kde se mezi sunoucí auta vpil výše uvedený počet motocklů. Překvapené pohledy plechovkářů hovořily za své. Drobným překvapením bylo oplocení plochy pro hlídané parkoviště v Písnici, původně plánované k seřazení vyjížďky chtivých motorkářů. Místo k seřazení se nakonec posunulo o několik kilometrů dál do Dolních Břežan. Zde asi také šlo naposledy spatřit celou skupinu pohromadě, protože další kilometry vedly k roztrhání pelotonu a kufrování jednotlivých menších skupinek. Také zde šlo shlédnout 5 vedle sebe vyrovnaných fazerů členů konfery.

Lucka rozdávala sušenky. VD.Břežanech přišly k chuti. Brunuv Hornet byl stále v obleženídavů I Karlos dostal sušenku, ach to byloradosti Seřadiště v Dolních Břežanech

Pokračování trasy vedlo přes Libeř, Jílové u Prahy, Davli, Hvozdnici, Novou Ves pod Pleší, Voznici a zakončena kouřovou přestávkou na náměstí v Dobříši. Zastávka zároveň posloužila k nalezení cíle zbloudilců po cestě. Zde mé prožitky bohužel končí, jelikož jiné povinnosti mne vedly stejnou cestou zpět, tentokrát sólo, ale o to víc jsem si mohl vychutnat vybranou cestu slovutným cestovatelem " Bašňákem ", která byla v barvách podzimu se sluncem velmi pěkná.

Brunova a Kráťova židle Pěkný kluci... chcete je? Skoro jsme záviděli to topení... Karlosův batůžek :-) Kuk

Ostatní se vydali na pokračování etapové jízdy dle itineráře: Trnová, Hostomice, Pičín, Příbram - zde zastávka na oběd.

Tak tam už jsem nebyl Horneti Znova Horneti Sršní roj. Bez motorky se dá taky jezdit...

Milín, Lazsko, Tochovice, Březnice, Mirovice, Lety, zámek Orlík, Kostelec nad Vntavou, Žebrákov, Zábořany, Milešov, přehrada Orlík - zde zastávka na protažení, prohlídku a seřazení, Solenice, Větrehz5vijhJAWuk_30.jpg" width=100 border=0>

Ostatní se vydali na pokračovánpeh=100 border=0>falt2m " Ostat KONEC nebyl" src="/images/stories/akce/jw/t/2003JAWuk_26.jpg"k_25.jpg" width=100 border=0> < Mirovice, Lety, zámek Orlík, Kostelec nad Vht=100 alt="Skoro jsme záviděli to topení..." src="/images/stories/akce/jw/t/2003JAW3width=100 border=0>  

Pokračování trasy vedlo přes Libeř, Jílové u Prahy, Davli, Hvozdni3ht=100 alt="Sršní roj. " src="/images/stories/akce/jw/t/2003JAWuk_29.jpg" width=103ries/akce/jw/t/2003JAWuk_19.jpg" width=řes Libeř, Jílové u Prahy, Davli, Hvozdni3ht=100 alt="Bez motorky se dá taky jezdit..." src="/images/stories/akce/jw/t/2003JAW4

Ostatní se vydali na pokračování DucatkaMirovice, Lety, zámek Orlík, Kostelec nad W4 eries/uk/2ukáze, Břhoies/storvložky/imakohrA> < 70%" aligwidth="

ng="1"o dne. I 1"o d>iv> rder=0>xy tního 1 1"oíjnovéhobot níhh="10 1"obr_htm er,Fazer,z < 70%" aligwidth=" ng="1"o dne. I 1"o d> ng="1" ního 1 1"oíjnovéhobot níhh="10 1"obr_htm i strane-->70%" aligwidth=" ng="1"o dne. I 1"o d> Nif="/n>faihlášenng="1" ního 1 1"oíjnovéhobot níhh="10 1"obr_htm i strane-->70%" aligwidth=" ng 1"o dne. I 1"o h"> ng 1"o dne. I 1"o h"> YAMAHA FAZERMotorky a se m"http://www.krata.cz/index.php/content/bly/69/1://www.k7/6a.cz/index.sublevsl/cntens/stoecti <"12ign="top"4"_htiv> a se m"http://www.krata.cz/index.php/content/bly/69/1://www.k4/s="images">Msublevsl/cProvozes/údržbaecti <"12ign="top"4"_htiv> a se m"http://www.krata.cz/index.php/content/bly/69/1://www.k3/129"images">Msublevsl/cDoplňkoecti <"12ign="top"4"_htiv> a se m"http://www.krata.cz/index.php/content/bly/69/1://www.krata.cz/index.sublevsl/cnt/categ <"12ign="top"8"_htiv> a se m"http://www.krata.cz/index.php/content/bly/69/1končovací jí0/49"images">Msublevsl/cme="keat/categ <"12ign="top"8"_htiv> a se m"http://www.krata.cz/index.php/content/bly/69/1končovací jí3/5a.cz/index.sublevsl/cTaefé"závodoecti <"12ign="top"8"_htiv> a se m"http://www.krata.cz/index.php/content/bly/69/1končovací jí1/51.cz/index.sublevsl/c="Petr Dnoecti <"12ign="top"8"_htiv> a se m"http://www.krata.cz/index.php/content/bly/69/1končovací jízda JAWA klubusublevsl/c03 < ního oíjnov irp" colspan="2>o d>a se m"http://www.krata.cz/index.php/content/bly/69/1emid,4/" class="images/Itelevsl/c odkazy | < ního oíjnov irp" colspan="2>o d>a se m"http://www.krata.cz/index.php/content/blent/option,com_simpleboard/Itemid,135/" class=/Itelevsl/c>F ó r u m | ního oíjnov irp" colspan="2>o d>a se m"http://www.krata.cz/index.php/content/blent/option,com_simp53/" class="images">Czech Endura/Itelevsl/c/a> | M/Itelevsl/c>
70%" aligwidth="
ng="1"o dne. I 1"o d>ihttp://rsion.spadserver.cybersaleueryta.c/delivery/ckt> Ostatní se v&cb=09823728&n=af1b5f38'tleft" v'0'irder''_htition,ho 1 1"oíjnovéhobot níhh="10 1"obr_htm i strane-->70%" aligwidth=" ng 1"o dne. I 1"o h">